Radio Hefajstosa

piątek, 8 stycznia 2016

Uwaga!

Kurczę.
Znów dawno mnie tu nie było.
Nie będę przepraszać, ani obiecywać poprawy, bo mi to nie wychodzi.
Pierwsza klasa technikum jest naprawdę ciężka i nie jest mi łatwo ogarnąć się w nowym środowisku. 
Naprawdę mam pomysł na dalsze losy Blue i innych bohaterów, ale nie mam chwili wolnego, żeby to przelać na papier. Mam zaplanowane wszystko w głowie, ale nie mam poprostu czasu.

Myślę, że najpuźniej w przyszłym tygodniu powinien pojawić się następny rozdział. Wszystkie oceny jakie się tylko dało poprawiłam i będę miała troszkę czasu. Jednak nie obiecuję, że rozdziały będą tak długie jak zawsze.

Pozdrawiam Raven <3

3 komentarze:

  1. Hej!
    Każdy z nas się uczył / uczy, więc wie jak to jest zwłaszcza pod koniec semestru.
    Masz podobną sytuację jak ja. Historia rozplanowana tylko brak czasu :D.


    Cała magia zaklęta w powieściach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem cię doskonale i życzę takich ocen jakich chcesz LD
    ~LoLa

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham twojego bloga!! Team Tartar i jak mogłaś zrobić TO Percyemu!!! Czekam na next. Rozumiem co do ocen, ale ka w tym roku olałam wszystkie oceny 👌 i zaraz, zaraz... Wróć... Władczyni czasu? Whovians łączmy się! Alonsy, do roboty, pisz rozdział, a ja życzę ci dużo weny!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytasz a nie zostawisz po sobie komentarza na świecie zginie jeden pegaz a chyba nie chcesz żeby wyginęły?