Radio Hefajstosa

środa, 25 marca 2015

Żałoba

W tym tygodniu żadnego rozdziału nie będzie. 
Przechodzę właśnie ciężkie chwile w moim życiu. Dzisiaj cały świat obiegła informacja że Zayn Malik z One Direction opuścił zespół. Jest to dla mnie wielki cios, ponieważ byłam z nimi od prawie 4 lat (licząc ten rok). Niestety już nie będzie nic tak samo. Piszę to ze łzami w oczach, ale szanuje jego decyzję.

Uszanujcie więc też moją "żałobę" i pozwólcie mi trochę odpocząć. Mam nadzieję, że do przyszłego tygodnia pozbieram się chociaż trochę i będę w stanie coś napisać. A teraz trzymajcie się i jeżeli są tu jakieś Directioners to jestem z wami całym swoim sercem.

HI WE ARE ONE DIRECTION


2 komentarze:

  1. Spokojnie, Raven, ja rozumiem. Ogarnij to na spokojnie i wtedy wróć. Poczekamy ile trzeba.
    Mimo, że Directioner nie jestem, to tak trochę (więcej niż trochę) mi smutno.
    trzymaj sie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic się nie stało. Każdemu się zdarza. To że piszesz( dając nam rradość) jest twoją wolą, nie pracą. Za zespołem nie szaleję ale to pewnie wileki cios. Szkoda że to już koniec tej historii.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytasz a nie zostawisz po sobie komentarza na świecie zginie jeden pegaz a chyba nie chcesz żeby wyginęły?