Radio Hefajstosa

poniedziałek, 30 marca 2015

LBA Vol 6.

Dzień doberek. Mimo iż dzisiaj zarobiłam dwie pały z matmy i jedną z angielskiego to gdy wróciłam do domu zastałam miłą niespodziankę na moim blogu.

Ekhem FANFARY PROSZĘ !!
Zostałam po raz szusty nominowana do LBA od Katherine Grace  za co serdecznie dziękuję :))


Co to jest?
Te nominacje pozwalają w dużej mierze na zdobycie czytelników.

Zazwyczaj jest tak że nominuje się mało popularne blogi, które nie mają pieldyriarda wyświetleń dziennie.
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


2. Ulubiony kolor?
-czarny, fioletowy i niebieski

3. Ulubiony smak?
-Słodko-słony

4. Jaki był najbardziej wzruszający film, jakie 5. obejrzałaś/obejrzałaś?
- Love Rosie.
- Last song.
- Zostań jeśli kochasz.
- Gwiazd naszych wina
- I wzruszam się na praktycznie każdej bajce Disneya XD

5. Jakie jest Twoje największe marzenie?
- Ja cem do Londynu :'(

6. Gdzie chciałbyś/chciałabyś mieszkać w przyszłości?
-Amsterdam, Londyn, albo New York :)

7. Ulubiony zespół?
-One Direction (z Zaynem)

8. Ulubiony gatunek muzyczny?
-Pop, Rock, Dubstep, i wszystko co wpadnie w ucho.

9. Najlepsza książka jaką przeczytałeś/przeczytałaś?
-Nevermore, Percy Jackson, Zwiadowcy i Dary Anioła

10. Ulubiony aktor/aktorka?
-Lili Colins i Jamie Campbell Bower

11. Jaki jest twój ulubiony blog?
- Cień (Ashton Irwin) i Dretful (Luke Hemmings)


Okej chyba to wszystko. Nie nominuję innych blogów ponieważ nominować po raz trzeci (na tym blogu) te same to trochę przykre.


OGŁOSZENIA PARAFIALNE:

1) Pamiętnik napiszę post jutro bo mam luźne lekcje.
2) CHBS rozdział w sobotę, nie będę robić One shota wielkanocnego.
3) W dniach od 18 do 25 marca żadnego rozdziału ani CHBS ani Pamiętnika nie będzie (Trzecia gimnazjum wie o co chodzi. Egzaminy Time)

To chyba tyle.
Jeszcze raz dziękuję za nominacje i do soboty :)

3 komentarze:

  1. Piąteczka za Disney. XD Jak cgcesz do Londynu to zapraszam do mnie. Mój nowy pokój ( tak ja zadowolons chwalipięta^^) jest iście Londyński.
    Przebiłaś mnie. Ja dostałam pałę z anglika i matmy ale tyko po sztuce. W sumie cała moja klasa dostała takie oceny. Dostaliś my niezłej głupawki. Na dodatek jeden chłopak papugował panie. Nieźle nas dzisiaj p***bało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam pały z matmy za sprawdziany i z angielskiego bo facet jest idiotą i nie dostrzega mojego wrodzonego talentu do języka angielskiego XD *sarkazm*

      Usuń
    2. Każdy ma talent do anglika*sarkazm*

      Usuń

Jeżeli przeczytasz a nie zostawisz po sobie komentarza na świecie zginie jeden pegaz a chyba nie chcesz żeby wyginęły?