Radio Hefajstosa

środa, 21 stycznia 2015

Trailer

Witam.
Postanowiłam, że stworze trailer dla tego opowiadania.
Miałam go nie robić, ale naszła mnie wena sooooł...
A więc *tu patrzy na zegarek* robiłam go aż sześć godzin.
Wow, że też mi się chciało?

Nie no tak serio to mniej więcej od 1 stycznia próbowałam go zrobić.
Miałam 4 prototypy, siedziałam nad nimi po 6-7 godzin dziennie, ale żaden nie był tak dobry jak ten  (wrodzona skromność się we mnie odzywa)

Stworzyłam też zakładkę Trailer więc możecie oglądać ten filmik bez konieczności opuszczania bloga.

Miłego oglądania *już z rozpędu bym napisała czytania*









JESZCZE JEDNA WAŻNA INFORMACJA!!!
WIECIE, ŻE ZOSTAŁY DWA DNI DO SOBOTY A JA JESZCZE NIE WIDZĘ TU TYCH CZTERECH KOMENTARZY?
MAM NADZIEJĘ, ŻE SIĘ SZYBKO POPRAWICIE, A TERAZ DO (MAM NADZIEJĘ) SOBOTY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli przeczytasz a nie zostawisz po sobie komentarza na świecie zginie jeden pegaz a chyba nie chcesz żeby wyginęły?