Radio Hefajstosa

czwartek, 22 stycznia 2015

Liebster Blog Award


Witam moi drodzy czytelnicy :) 
Jak widzicie zostałam nominowana do Liebster Blog Award 
(debilna nazwa, bo nawet jej napisać nie umiem :()
(tak btw to woow ktoś czyta mojego bloga *oklaski*)
Co to jest?
Te nominacje pozwalają w dużej mierze na zdobycie czytelników.

Zazwyczaj jest tak że nominuje się mało popularne blogi, które nie mają pieldyriarda wyświetleń dziennie.

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Czyli w skrócie jest to mozolna, wijąca nudą praca co najmniej na półgodziny .
Zaczynamy :D

(piękny obrazek na podkreślenie tego wyniosłego wydarzenia *fanfary*)

Okjej. A więc nominacje dostałam od Zatan.. z bloga Everything&Nothing
Serdecznie dziękuję i pozdrawiam :)

A oto i pytania na które muszę odpowiedzieć, inaczej mój boski ojciec skopie mi tyłek i nie wpuści na niedzielny obiad z Demeter i Persefoną :))) Kocham cie tatku 

1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem?
-W zasadzie to miałam sen (I have a dream, one day...) no i tak jakoś wyszło

2. Dzień czy Noc?
-Noc uwielbiam ciemność :)) (No to chyba już wiecie czyją córką jestem)

3. Wymień swoje trzy ulubione piosenki.
-Tylko trzy? Dobra to chyba:
 Can't Let Go - Fayde
In The City 0 Kevon Rudolf
Little Things - One Direction

4. Czy masz prawdziwego przyjaciela/prawdziwą przyjaciółkę?
-Tak

5. Ulubiona książka?
-Percy Jackson i Dary Anioła

6. Czy masz rodzeństwo? Jak tak, to brata czy siostrę?
-Nie posiadam czegoś takiego jak rodzeństwo.

7. W jakim miesiącu masz urodziny?
-Styczeń :))

8. Kto jest Twoim boskim rodzicem?
-Hades, ale mam też błogosławieństwo Posejdona, Apolla i Hefajstosa (lol sami faceci)

9. Ulubiony przedmiot w szkole?
-Informatyka

10. Czego potrzebujesz aby pisać? Muzyki? Herbaty? Może jeszcze czegoś innego?
-Hektolitrów pitnego jogurtu owocowego 

11. Do której klasy chodzisz?
-Trzecia Gimnazjum (na szczęście ostatni rok *Tańczy macarene*)


Okej To teraz moja kolej na nominowanie Blogów. Nie wiem czy znajdzie się ich 11 ale zobaczymy:


To by chyba było na tyle...


PYTANIA

1. Jaką książkę przeczytałeś/łaś ostatnim czasem?
2. Ilu masz ulubionych książkowych bohaterów? Wymień Pięć.
3. W której książce, bądź filmie jest najlepszy czarny charakter?
4. Jaki jest twój ulubiony aktor bądź aktorka?
5. Jaką wybrał/wybrała byś broń podczas apokalipsy zombie?
6. Jaki jest twój ulubiony gatunek filmowy?
7. Czy kiedykolwiek zdarzyło ci się mieć kaca książkowego?
8. Jaki jest twój ulubiony kolor?
9. Masz zwierzątko? Jeśli tak, to jakie?
10. Kawa czy herbata?
11. Należysz do jakiś fandomów? Jak tak to do jakich 
(jestem tolerancyjna i sama należę do około 10 soooł możesz śmiało pisać)


Okej wymyślanie tych pytań przyszło mi z wielką trudnością. Rany jest jedenasta w nocy a wy mnie zmuszacie do takich rzeczy.

Dobra. Jeszcze raz dziękuję za nominacje i pozdrawiam :)



2 komentarze:

  1. Awww, dziękuję bardzo za nominację, zaraz na wszystko odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Siostra <3 Witaj córko Hadesa :) Informuję, iż zostaje u ciebie na dłużej z tytułu zacnego opowiadania :)

    piorem-vittorii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytasz a nie zostawisz po sobie komentarza na świecie zginie jeden pegaz a chyba nie chcesz żeby wyginęły?