Radio Hefajstosa

sobota, 10 stycznia 2015

Ogłoszenie Parafialne

Okej, w tym tygodniu rozdziału nie będzie.
Czemu?
Mój kochany komputer ześwirował i zrobił sobie sam, bez niczyjej zgody czyszczenie dysku. Usunął mi rozdział. (I resztę rzreczy mi potrzebnych mi do normalnego funkcjonowania)
Ludzie! Nawet nie wiecie jaka ja byłam wkurwiona!
Przepraszam was bardzo za ten poślizg, ale rozdział postaram się dodać w poniedziałek. Nie łatwo mi będzie napisać go od nowa, ale postaram sie żeby był jak najlepszy. (A powiem szczeże to był pierwszy rozdział, który mi się naprawdę podobał)
Jeszcze raz was przepraszam i do zobaczenia (może) w poniedziałek, bo nie wiem jak mi się ułoży jutrzejszy dzień i o której wrócę z WOŚP.

Przepraszam za jakiekolwiek błędy, ale pisałam to na szybko.

2 komentarze:

Jeżeli przeczytasz a nie zostawisz po sobie komentarza na świecie zginie jeden pegaz a chyba nie chcesz żeby wyginęły?