Radio Hefajstosa

czwartek, 1 października 2015

LBA vol. 9




Jak widzicie zostałam nominowana do Liebster Blog Award 
(debilna nazwa, bo nawet jej napisać nie umiem :()
(tak btw to woow ktoś czyta mojego bloga *oklaski*)
Co to jest?
Te nominacje pozwalają w dużej mierze na zdobycie czytelników.


Zazwyczaj jest tak że nominuje się mało popularne blogi, które nie mają pieldyriarda wyświetleń dziennie.

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."



Okej. Więc nominacje dostałam od Veryanossiel z bloga Heroska z wyboru. Na którego serdecznie zapraszam.

A więc czas na pytania:




Czy jest postać z Percy'ego której cały fandom nienawidzi, a ty ją lubisz?
-Raczej nie

Masz czasami "napady" fangirlingu?
-Oczywiście, że tak XD

Najukochańsza postać z PJO i HOO?
-Nico di Angelo <3 <3

Co cię skłoniło do rozpoczęcia pisania fanfiction?
-I have dream! One day... A tak serio to tak po prostu zaczęlam pisac i tyle.

Jest coś, co ci się nie podoba w fandomie Demigods?
-Wszystko mi się podoba 

Jest coś, co ci się nie podoba w książkach?
-TO ŻE NIE BYŁO PERCICO!!!!!!



Książka, na którą najbardziej aktualnie czekasz?

-Glass Sword Victorii Aveyard i oczywiście Magnus Chase wujka Ricka


OTP i NOTP z PJO i HOO?
-Jestem za stara na takie skruty XD

Skąd pomysł na akurat taki nick na Bloggera?
-Nie wiem napisałam cokolwiek XD

Kto byłby twoim boskim rodzicem?
-Hades 

Jaki blog i/lub książkę najbardziej mi polecasz?
-Nevermore i Wypowiedz jej imię <3
(obydwie to książki)


To było by chyba na tyle. Nienominuję żadnych blogów z prostej przyczyny, że nie czytam żadnych fanfiction narazie.
Przyczyna?
Za dużo szkoły jak na 10 miesięcy XD

Do przeczytania za 5 minut, ponieważ mam jeszcze jedną nominacje XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli przeczytasz a nie zostawisz po sobie komentarza na świecie zginie jeden pegaz a chyba nie chcesz żeby wyginęły?