Radio Hefajstosa

środa, 14 października 2015

LBA vol. 11

Dostałam nominację od Loli Jackson z bloga Nietypowi Herosi
Bardzo dziękuję, za nominacje. Bardzo lubie na nie odpisywać, ale myśle, że mam wystarczająco dużo czytelników i nie musicie mnie co chwilę nominować do tych nagród, bo niektuży potrzebują tego bardziej niż ja. (Chociaż, raz na jakieś pół roku nie obraziłabym się za jakąś nominację XD)


Ok no to lecimy z pytaniami 


Masz swoją ulubioną postać ( literacką) ? Jeśli tak to kto to?
- Myślę że nie wytarczyło by stron w Wordzie by wypisać wszystkich bohaterów literackich których lubie XD

Masz jakieś zainteresowania (poza pisaniem i czytaniem) ?
-Lubię robić filmiki i nagłówki na blogamoprócz tego lubie jeździć na desce.

Gdzie chciałabyś mieszkać ( fikcyjne miejsca też się liczą ) ?
-Myślę że z chęcią przeniosła bym się do Hogwartu na rok szkolny i do Obozu Herosów w wakacje

Czy pocałowałbyś/ła kogoś z Wielkiej Siódemki? Kogo?
-Oczywiście, że LEONA <3

Jakiej muzyki słuchasz?
-Popu, dubstepu i rocka

Czy jesteś zadowolona ze swojego bloga?
-Czasami tak, czasami nie

Kim jestem dla ciebie?
-Jesteś najważniejszą osobą, bo to ty piszesz komentarze, czytasz mojego bloga i sprawiasz, że chce mi sie dalej pisać <3

Co sądzisz o mim blogu? Czytasz go?
-Niestety nie czytam, nie mam czasu. Nauka zajmuje 3/4 mojego czasu a 1/4 to pisanie i wymyślanie fabuły na bloga 

Gdybyś postanowiła przestać napisałabyś czytelnikom zakończenie?
-Tak

Kiedy dodasz nowy rozdział ?
-Sobota lub niedziela

Czy ludzie z twojego otoczenia wiedzą, że jesteś blogerką/rem?
-Nie

Co jest twoją największą zaletą/ wadą? 
-Zaleta: sarkazm XD
-Wada:dyslekcja, gadatliwość, lenistwo, przeklinanie, itp, itp (rok puźniej)

Co twoim zdaniem jest najlepsze w twoim blogu?
-Moi czytelnicy :D



Dobra to by było na tyle. Jeszcze raz dziękuję za nominacje.
Rozdział jak pisałam wyżej pojawi się w sobotę, lub w niedzielę.
Kocham was i do przeczytania <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli przeczytasz a nie zostawisz po sobie komentarza na świecie zginie jeden pegaz a chyba nie chcesz żeby wyginęły?