Radio Hefajstosa

piątek, 4 września 2015

Ogłoszenie Parafialne

Rozdziału w tym tygodniu nie będzie.
Czemu? Ponieważ tydzień jest zbyt krótki na napisanie go.
Powracam z powrotem do poprzedniego dodawania rozdziałów, czyli co dwa tygodnie.
Przepraszam was bardzo, że nie będą pojawiały się co tydzień, ale mam dużo obowiązków i w szkole i w domu.
Nowa szkoła, nowe otoczenie i więcej lekcji niż w gimnazjum i człowiek się gubi.

A więc tak:
-Rozdziały co dwa tygodnie (na pewno)

Druga sprawa od 14.09 powraca pamiętnik.
Kto się cieszy?

Jest jednak jeden haczyk.
Pamiętnik będzie się pojawiał tylko dwa razy w tygodniu. Nie mam czasu na pisanie więcej rozdziałów, jeżeli mam napisać więcej CHBS.

-Wraca pamiętnik i będzie on dwa razy w tygodniu, przewiduję, że będzie to wtorek i czwartek o godzinie około 19:00- 21:30.

Uwaga jeżeli znów będę miała zniknąć na dłuższy czas tak jak to zrobiłam ostatnio to powiadomię was o tym wcześniej.

Ok to chyba koniec.
Radzę wam zaglądać raz w tygodniu (niedziela) do Poczty Hermesa, tam będą pojawiać się najważniejsze ogłoszenia.


W ogóle moje Fanfiction można znaleźć też na Wattpadzie. :)

Dziękuję za wytrwanie do końca i miłego weekendu życzę :D

1 komentarz:

Jeżeli przeczytasz a nie zostawisz po sobie komentarza na świecie zginie jeden pegaz a chyba nie chcesz żeby wyginęły?