Radio Hefajstosa

poniedziałek, 11 maja 2015

Przepraszam :'(

BARDZO ALE TO BARDZO WAS PRZEPRASZAM!

Tak wiem nie dodawałam tu niczego już od bardzo dawna (około trzech tygodni) niestety myślałam, że w szkole po egzaminach będzie luźniej i znajdę jakieś 2-3 godzinki dziennie na pisanie. Okazało się jednak na odwrót. Nauczyciele cisną nas na ostatnim półmetku. Na dodatek skręciłam sobie nadgarstek i to była jakaś masakra.

W tym tygodniu mam około 3 kartkówek i codziennie po dwa, trzy sprawdziany. Nie wyrabiam się już z pisaniem. Jedynie co to znalazłam półgodziny wolnego w zeszłą sobotę i napisałam 1/4 rozdziału trzynastego (pechowa trzynastka?).

Obiecuję wam że wstawię go już w całości w sobotę. W piątek będę miała trochę czasu więc go dokończę.
Na razie przepraszam was ale muszę iść się uczyć na jutrzejszy sprawdzian z matmy i kartkówkę z biologi (no i muszę zrobić filmik na informatykę)

Nienawidzę tych ostatnich dni przed wystawianiem ocen gdzie nauczyciele prześcigają się tylko kto zrobi nam więcej sprawdzianów :(

Gimnazjaliści łączmy się w bólu.

5 komentarzy:

  1. Piwidzenia z rozdziałem. Biedny nadgarstek . Tak łączmy się w bólu. Ja ogólnie za rok pisze test ,ale teraz mam ten projekt:-( I też cisną

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku normalnie myślałam, że łeb ci urwę, ale już rozumiem twój ból, a jestem dopiero w w pierwszej klasie :/ Z połowy przedmiotów waha mi się ocena, więc cię rozumiem i się z tobą łączę. Mam nadzieję, że szybko odpuszczą, bo też nie wyrabiam :/ Smutno trochę, bo to moje pierwsze fanfiction. No tym razem nie weny tylko czasu i spokoju ♥ Chociaż jeśli potrzebujesz weny to też ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasu! Ja poczekam, a ty tam majstruj (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma sprawy. Szkoła ważniejsza niż blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja łączę się bólu ;-; jak kochamy to poczekamy <3

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytasz a nie zostawisz po sobie komentarza na świecie zginie jeden pegaz a chyba nie chcesz żeby wyginęły?