Radio Hefajstosa

sobota, 4 kwietnia 2015

LBA Vol 8.

Ja nie mogę no co dziennie jakaś nowa nominacja i już nie wyrabiam z pisaniem XD

Okej dzisiaj odpowiadam na nominacje od Cath z bloga o recenzjach książek. Naprawdę polecam :)


Co to jest?
Te nominacje pozwalają w dużej mierze na zdobycie czytelników.

Zazwyczaj jest tak że nominuje się mało popularne blogi, które nie mają pieldyriarda wyświetleń dziennie.
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


1. Jakie masz zwierzęta?
-Jeszcze nie mam ale zamierzam to zmienić w maju

2. Ulubiona piosenka?
-Ale tylko jedna? To jak na razie to mam fazę na Love Me Like You Do Ellie Goulding

3. Ulubiony zespół?
-One Direction

4. Ulubiony film na podstawie książki?
-Każdy film nie spełnia moich oczekiwań, ale chyba Harry Potter i Igrzyska Śmierci

5. Najgorszy film jaki oglądałaś/eś?
-50 Twarzy Greya jedyne co było w nim fajne to soundtrack

6. Ulubiona postać z książki?
-Nico di Angelo

7. Do jakiej klasy chodzisz?
-Kończę trzecią gimnazjum.

8. Ulubiony zły charakter?
- Anakin Skywalker znany jako Dark Vader

9. Ulubiona mitologia?
-Grecka i Egipska

10. Ulubiony kolor?
-Czarnoniebieskofioletowozielony serio jest taki kolor XD


11. Najładniejsze imię kobiece i męskie?
-Męskie: Nikodem
-Rzeńskie: Anna


Okej postanowiłam nominować tym razem parę osób. Niestety nie będzie ich 11 ale 3 to zawsze coś.

1. Olimp w Ogniu
2. Percabeth
3. Meysh Opowiadań Księga


Okej moja kolej na pytania:

1. Twój ulubiony bohater książkowy.
2. Ulubiony paring
3. Ulubiona pora dnia.
4. Ulubiona książka
5. Ulubione perfumy.
6. Zima czy Lato?
7. Ulubiony film.
8. Twój wymarzony prezent.
9. Jakie jest twoje najskrytsze marzenie
10. Lubisz patrzeć w gwiazdy?
11. Gdybyś miał/miała szansę zwiedzić dowolne miejsce na świecie to co to by było za miejsce?


A teraz ogłoszenia parafialne:
Nie wiem czy zdążę napisać i wstawić dzisiaj rozdział. W najgorszym razie na CHBS będziecie musieli poczekać do niedzieli lub poniedziałku.


Gdybyśmy się nie zobaczyli dzisiaj ani jutro to:

Życzę wam miłych, spokojnych i wesołych świąt Wielkanocy.
Mokrego dyngusa i dużo prezentów bod choinką XD

(specjalnie to napisałam bo nie wiem jak u was, ale u mnie to śnieg sypie od poniedziałku)

3 komentarze:

  1. Chyba będę musiała nadrobić te 6 nominacji... Z twoją to 7 :0
    Bogowie, przecież ja nie jestem uzdolniona, nie ma mnie za co nominować do LBA :0

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, odpowiedziałam na pytania :))

    // meysh-opowiadan-ksiega.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nawet dłużej. Trzeba pogadać z bsgami wiatru i Demeter. Coś dzieje się z Persefoną...
    Jak napisałam poprzednio: codziennie nowa nominacja xD

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytasz a nie zostawisz po sobie komentarza na świecie zginie jeden pegaz a chyba nie chcesz żeby wyginęły?