Radio Hefajstosa

wtorek, 3 marca 2015

LBA vol.2

Dzień doberek. Mimo iż dzisiaj zarobiłam piękną pałkę z matematyki to gdy wróciłam do domu zastałam miłą niespodziankę na moim blogu.

Ekhem FANFARY PROSZĘ !!
Zostałam po raz drugi nominowana do LBA od Viktorii di Angelo z bloga o Percabeth [KLIK] za co serdecznie dziękuję :))


Co to jest?
Te nominacje pozwalają w dużej mierze na zdobycie czytelników.

Zazwyczaj jest tak że nominuje się mało popularne blogi, które nie mają pieldyriarda wyświetleń dziennie.
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


1. Co cię skłoniło do założenia bloga?
-Nieewiem. Chyba pomyślałam "Wujcio Rick bawi się moimi uczuciami i głupio zakończył KO więc resztę sobie dopowiem" XD

2. Kiedy i w jakich okolicznościach miałaś pierwszą styczność z książkami Ricka?
-A więc byłam w empiku i mówię wam to było przeznaczenie bo wywaliłam się na półkę z książkami Wujcia Rica i pomyślałam że to nie przypadek i kupiłam Złodzieja a po tygodniu miałam już wszystkie części łącznie z Kronikami Rodu Kane 

3. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
-Hmm lubię informatykę więc coś w tym kierunku.

4. Czy planowałaś/marzyłaś o wydaniu książki?
-Ogólnie to: dawno, dawno temu na pod Warszawskim zadupiu, na nudnej matematyce zaczęłam sobie marzyć i tak jakoś wyszło...

5. Jaka jest twoja ulubiona książka?
-Oprócz Percyego i Olimpijskich Herosów to jeszcze Dary Anioła, Zwiadowcy, Wybrani, Harry Potter, Szeptem, Żelazny Dwór i Nevermore XD

6. Jak długo prowadzisz bloga? (Tego, który został nominowany, wcześniejsze się nie liczą)
-Od niedzieli 30 listopada 2014 roku 

7. Gdybyś mogła w sobie zmienić jedną rzecz, co by to było?
-Chciała bym być szczupła :)

8. Jaka jest twoja ulubiona herbata?
-Zielona herbata

9. Jaką książkę przeczytałaś najwięcej razy i ile to było?
-Harry Potter każdą część po około 10 razy i Percyego około 7 razy każdą książkę 

10. Masz zwierzę? Jakie?
-Od miesiąca namawiam rodziców na psa.

11. Jaki jest twój ulubiony zespół/piosenkarz?
-One Direction
-5 SOS
-Justin Bieber
-Janoskians (nie wiem czy to zespół)
-Ed Sheeran 
a w sumie to wszystko co popadnie zwłaszcza Rock i Dubstep.



Okej To teraz moja kolej na nominowanie Blogów. Nie wiem czy znajdzie się ich 11 ale zobaczymy:


Pytania:
1. Jaki jest twój ulubiony Kolor?
2. Kto jest twoim boskim rodzicem?
3. Masz rodzeństwo?
4. Jak zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem?
5. Twoja ulubiona książka?
6. Lubisz bardziej przebywać w domu czy na dworze?
7. Jaki jest Twój ulubiony FILM?
8. Dzień czy noc?
9. Warzywa czy owoce?
10. Ile masz lat
11. Wymień 5 swoich ulubionych piosenek.


Okej to chyba na tyle. Jeszcze raz dziękuję za nominacje i do przeczytania za tydzień :)

2 komentarze:

  1. Żaden pegaz przeze mnie nie umarł!
    Dzięki ( sarkazm ) za nominacje...
    Dobra, LBA napisałam mam spokój :D
    Pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytasz a nie zostawisz po sobie komentarza na świecie zginie jeden pegaz a chyba nie chcesz żeby wyginęły?