Radio Hefajstosa

czwartek, 1 października 2015

LBA vol. 10

Nominację dostałam od Iguany z bloga Inne Heroski na którego serdecznie zapraszam :)

1) Ulubiony blog?

2) Ulubiony parring?
-Percico i Jelsa

3) Jakiej chciał/abyś być narodowości?
- Angielskiej (mają taki cudny akcent)

4) Ulubiony pisarz?
- Wujcio Rick i Edgar Allan Poe

5) Ulubione jedzenie?
-Pizza <3

6) Najgorszy przedmiot szkolny?
-Fizyka, chemia i biologia 

7) Zadziwiający fakt z twojego życia?
-Jak byłam mała to wypadłam z łużeczka na głowę i teraz jestem głupia XD A tak serio to nie ma tu co opowiadać.

8) Ulubione zwierzę?
-Istniejące to pies, a takie z bajek to Smok na rowni z jednorożcem 

9) Ulubiona pora roku?
-Zima

10) Czy jest miejsce o którym marzysz?
-Tak chcę do Londynu :'(

11) Jak reagujesz na hejty na twoim/ch blogu/ach?
-Na razie jeszcze nie mam hejterów. Na razie, ale jak bym miała to to olewam, jestem bardzo zdystansowaną osobą.


Okej to chyba na taylę. Nie mam już żadnych nominacji.
Rozdział CHBS w przyszłą sobotę.
Z pamiętnikiem to nie wiem. Chyba napiszę wszystkie rozdziały i dopiero będe wstawiać.

Do przeczytania i niech moc będzie z wami XD

2 komentarze:

  1. Nie rób mi tego! Proszę! Tak kocham pamiętnik...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka :)
    Nominowałam cię do LBA:
    http://przygody-nowoczesnych-herosow.blogspot.com/2015/10/moje-pierwsze-lba.html
    Gratuluję bloga, gdyż *tamtadadam* stał się godny nominacji!

    xoxo
    #daughter_of_Hades

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytasz a nie zostawisz po sobie komentarza na świecie zginie jeden pegaz a chyba nie chcesz żeby wyginęły?